Alla inlägg under mars 2013

Av Moa Svensson - 31 mars 2013 14:58

Är så himla glad just nu!!! Ligger och solar och bara är skitglad!! Sååå mysigt, och så fick jag nya skal i tisdags me!!! Och nya skor, hörlurar och nagellack fick jag i påskpersent!!! Här är bilder på sakerna:

Av Moa Svensson - 25 mars 2013 13:26

Jag är i skolan och försöker komma in i klassrummet. Men de seega lärarna har låst dörren till klassrummet. Sitter här och är vråål hungrig. Idag ska jag va med Tilde, ska bli kul! Men ska brytamig in nu så hejda

Av Moa Svensson - 21 mars 2013 07:03

Just nu ligger jag i sängen, vill inte gå upp men jag får försöka endå.. Okej men idag ska jag till skolan vi går till fem över tre. Bhuuuuuuu till vår längsta dag... Och en roligt nyhet: jag och 4 kompisar ska sova över någon helg. Det ska bli grymt kul asså!!! Men ska upp nu! Hejdå

Av Moa Svensson - 18 mars 2013 11:43

Nu är det rast och jag är med Wilde och Minna. Vi har skit kul bara att Robin är så jobbig!!! Hahaha!! Och nu slåss Wilde o Robin... Jävla underhållande!! Aa hejdå!! Här är en bild på mig o Minna.

Av Moa Svensson - 13 mars 2013 18:53

Hej.. Nu har jag inte bloggar på ett tag så skriver ett inlägg nu.
Idag har jag varit med kompis, vi spelade minecraft. Jag är världens lyckligaste människa, jag har köpt minecraft på datorn och jag ska köpa hund!!! Ska bli så kul!!! Men hejdå alla!!

Av Moa Svensson - 9 mars 2013 09:22

Ikväll händer en fantastisk sak!!!
Final i melodifestivalen, vem hejar ni på? Jag hejar på Anton Ewald och lite Yohio. Men tycker det ska bli grymt kul. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men kommer nog få tag i någon att va med...men hejdå!!

Av Moa Svensson - 5 mars 2013 20:55

Hej!!
Nu har jag massor av tid till att skriva! På gympan fick vi hitta på en egen dans och sedan visa den för klassen, pinsamt. Men det gick bra så det var bra. Just nu kollar jag på 112 liv och död. De släcker en brand... Men ska snart sova. Så ses imorgon!! Hejdå!

Av Moa Svensson - 5 mars 2013 12:43

Hej!!
I skolan nu ska vi ha gympa. Jag vet typ inte vad vi ska göra. Men det är skit störigt här i hallen idag med det är det alltid! Gör ett bättre inlägg när jag har tid!!
Hejdå!!

Presentation


Tjena jag kommer skriva vad jag gör och lägga ut bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards